Obex B.V.
In 2012 en 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, trainingen gegeven aan personeelsleden van Obex B.V.. Hieronder licht ik de trainingen uit die ik aan Obex B.V. heb gegeven op het gebied van online marketing.
WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE?
Ik heb trainingen gegeven aan Obex B.V. op het gebied van online marketing waarbij de focus lag op content marketing en Google Analytics. Myrel ter Heijne was de contactpersoon van Obex B.V. en zij was o.a. de notulist en pakte het werk op naar aanleiding van de trainingen. Hiervoor werd ik voor de cursusdagen, de reiskosten, de documentatie en de contacturen buiten de cursussen om betaald. Waarbij de laatst genoemde uren vielen onder een SLA (service-level agreement).
HOE HEBBEN WE HET DOEL GEPROBEERD TE BEREIKEN?
Ik bezocht wekelijks Obex B.V. op locatie. Hier nam ik ze mee door de trainingsdocumentatie. Twee van deze documenten kun je hieronder vinden. Het gaat hier specifiek om een document met betrekking tot Google Analytics en een document over content marketing. Hou hierbij rekening dat de documentatie uit 2012/2013 dateert, de kennis en programma’s hebben zich sindsdien verder ontwikkeld.
Wanneer er vragen waren naar aanleiding van de cursus dan werden die op locatie behandeld. Tevens was ik bereikbaar buiten de cursusdagen om, zowel telefonisch als per mail. De voornaamste contactpersoon was Myrel ter Heijne. Zij was verantwoordelijk gesteld voor de marketing van Obex B.V. Het was mijn doelstelling om haar te begeleiden naar een hoger niveau van marketing voor Obex B.V. Totaal werd de training gegeven aan circa vijf personen.
WAT IS MIJN BIJDRAGE GEWEEST?
Ik heb de cursusdagen alsmede het cursusmateriaal vormgegeven. Daarnaast was ik buiten de cursusdagen om benaderbaar voor vragen en het helpen met het uitvoeren van werkzaamheden.
WAT IS HET RESULTAAT GEWEEST EN IS DIT HET GEWENSTE RESULTAAT?
De klant was tevreden over de uitvoering van de opdracht. Mijns inziens is een tevreden klant, zoals blijkt uit de langdurige samenwerking, het gewenste resultaat. Ik was gedurende twee jaar de vaste contactpersoon voor de opleidingen en het begeleiden van de marketingwerkzaamheden van Obex B.V.
De contactpersoon, ter referentie, was Myrel ter Heijne. Myrel werkte als assistent content manager bij Obex B.V.