Obex B.V.

In 2012 en 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, trainingen gegeven aan personeelsleden van Obex B.V.. Hieronder licht ik de trainingen uit die ik aan Obex B.V. heb gegeven op het gebied van online marketing.

WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE?

Ik heb trainingen gegeven aan Obex B.V. op het gebied van online marketing waarbij de focus lag op content marketing en Google Analytics. Myrel ter Heijne was de contactpersoon van Obex B.V. en zij was o.a. de notulist en pakte het werk op naar aanleiding van de trainingen. Hiervoor werd ik voor de cursusdagen, de reiskosten, de documentatie en de contacturen buiten de cursussen om betaald. Waarbij de laatst genoemde uren vielen onder een SLA (service-level agreement).

HOE HEBBEN WE HET DOEL GEPROBEERD TE BEREIKEN?

Ik bezocht wekelijks Obex B.V. op locatie. Hier nam ik ze mee door de trainingsdocumentatie. Twee van deze documenten kun je hieronder vinden. Het gaat hier specifiek om een document met betrekking tot Google Analytics en een document over content marketing. Hou hierbij rekening dat de documentatie uit 2012/2013 dateert, de kennis en programma’s hebben zich sindsdien verder ontwikkeld.

Wanneer er vragen waren naar aanleiding van de cursus dan werden die op locatie behandeld. Tevens was ik bereikbaar buiten de cursusdagen om, zowel telefonisch als per mail. De voornaamste contactpersoon was Myrel ter Heijne. Zij was verantwoordelijk gesteld voor de marketing van Obex B.V. Het was mijn doelstelling om haar te begeleiden naar een hoger niveau van marketing voor Obex B.V. Totaal werd de training gegeven aan circa vijf personen.

WAT IS MIJN BIJDRAGE GEWEEST?

Ik heb de cursusdagen alsmede het cursusmateriaal vormgegeven. Daarnaast was ik buiten de cursusdagen om benaderbaar voor vragen en het helpen met het uitvoeren van werkzaamheden.

WAT IS HET RESULTAAT GEWEEST EN IS DIT HET GEWENSTE RESULTAAT?

De klant was tevreden over de uitvoering van de opdracht. Mijns inziens is een tevreden klant, zoals blijkt uit de langdurige samenwerking, het gewenste resultaat. Ik was gedurende twee jaar de vaste contactpersoon voor de opleidingen en het begeleiden van de marketingwerkzaamheden van Obex B.V.

De contactpersoon, ter referentie, was Myrel ter Heijne. Myrel werkte als assistent content manager bij Obex B.V.

Vergelijkbare berichten

  • | |

    Sax Media – Saxion Hogescholen

    Sax Media – Saxion Hogescholen In 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor Sax Media. Sax Media is het hogeschoolblad van Saxion Hogescholen. Hieronder licht ik de werkzaamheden uit die ik heb uitgevoerd voor Sax Media. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2013 heb ik grafische…

  • |

    M2Advocaten

    In 2012 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. Hieronder licht ik als voorbeeld een kerstkaart uit die ik voor het jaar 2012 heb ontworpen voor dit advocatenbureau. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2012 heb ik grafische werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. In deze casusomschrijving…

  • | | |

    WebwinkelKeur B.V.

    Van januari 2014 tot en met april 2018 heb ik gewerkt voor WebwinkelKeur. WebwinkelKeur is een organisatie met als missie het veilig maken van het shoppen op het internet. Hiervoor heeft de organisatie als product een online keurmerk ontwikkeld met daarin geïntegreerde klantbeoordelingen. Daarnaast beschikt de organisatie over tooling waaronder geschilbemiddeling waarmee WebwinkelKeur het handelsverkeer…

  • |

    Antagonist B.V.

    Van september 2019 tot en met maart 2021 heb ik gewerkt voor Antagonist B.V., een webhoster uit Enschede, als online marketeer. Als webhoster biedt Antagonist B.V. voor een vast bedrag per maand of per jaar webruimte aan voor particulieren en bedrijven. Met deze webruimte kun je jouw website en e-mail op het internet beheren. Het doel…

  • |

    Succesfactor.nu

    Van april 2021 tot en met december 2021 heb ik gewerkt voor Succesfactor.nu, een digitaal marketingbureau uit Deventer, als online marketeer. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? Succesfactor.nu staat voor data-gedreven marketing. Dat betekent dat ze via data de online doelstellingen van de klant wensen te behalen. Een middel dat Succesfactor.nu inzet is de…

  • | |

    Studiecentrum Hengelo / StudieQ

    Studiecentrum Hengelo opende in 2014 twee nieuwe vestigingen, namelijk eenvestiging in Oldenzaal en een vestiging in Enschede. De nieuwe naam van hetstudiecentrum werd StudieQ. Brandits, waarvan ik mede-eigenaar was, kreeg na een pitch de opdracht om van A tot Z het marketingtraject te verzorgen. Het doel van de actie was om StudieQ in de markt…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *