|

Dr. Anton Philipszaal

Dr. Anton Philipszaal

In 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor Dr. Anton Philipszaal. Dr. Anton Philipszaal was een concertzaal en theater aan het Spuiplein 150 in Den Haag. Hieronder licht ik de grafische werkzaamheden toe die ik heb uitgevoerd voor de concertzaal en het theater.

WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE?

In 2013 heb ik grafische en marketingwerkzaamheden uitgevoerd voor Dr. Anton Philipszaal. In deze casusomschrijving sta ik stil bij de banners die ik heb ontworpen voor de concertzaal en het theater. De contactpersoon van Dr. Anton Philipszaal was Bas Vermond. Bas Vermond werkte als online marketeer bij Dr. Anton Philipszaal. Het doel van het maken van de banners was het uitlichten van het programma van Dr. Anton Philipszaal op het gebied van cultuur en muziek in het voorjaar van 2013.

HOE HEBBEN WE HET DOEL GEPROBEERD TE BEREIKEN?

We hebben de banners ontworpen door middel van de Adobe-programma’s Photoshop en Illustrator. Door middel van animatieframes binnen het programma Photoshop hebben we geanimeerde banners gemaakt. De vraag van de opdrachtgever was om de banners zo licht mogelijk qua bestandsgrootte te maken. Hierdoor zou het nauwelijks tot geen impact moeten hebben op de laadsnelheid van de website. Hiervoor hebben we verschillende methoden uitgeprobeerd, waaruit de opdrachtgever een keuze heeft gemaakt.

WAT IS MIJN BIJDRAGE GEWEEST?

Mijn bijdrage aan deze casus was het ontwerpen van de banners en de tijdige communicatie met de opdrachtgever. Daarnaast hebben we (de programmeur van mijn bedrijf The Brandits, Thomas Scheper, en ik) nagedacht over de technische mogelijkheden om een zo licht mogelijke banner qua bestandsgrootte te maken om zodoende de laadsnelheid van de website niet te vertragen.

WAT IS HET RESULTAAT GEWEEST EN IS DIT HET GEWENSTE RESULTAAT?

Op basis van deze opdracht heb ik vervolgopdrachten verkregen van de opdrachtgever. Een voorbeeld van een vervolgopdracht was het maken van de posters van het muziek- en cultuurprogramma van Dr. Anton Philipszaal.

Mijns inziens is een tevreden klant, wat ik kan aflezen uit het verkrijgen van vervolgopdrachten, het gewenste resultaat.

De contactpersoon, ter referentie, was Bas Vermond. Bas werkte destijds als online marketeer bij Dr. Anton Philipszaal.

Vergelijkbare berichten

  • | |

    Mindfulness Preventie

    In 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor Mindfulness-Preventie.nl. Hieronder licht ik de werkzaamheden uit die ik heb uitgevoerd voor deze opdrachtgever. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2013 heb ik de website gemaakt voor Mindfulness-Preventie.nl. De contactpersoon van Mindfulness-Preventie.nl was Henrique van der Hansz….

  • Obex B.V.

    In 2012 en 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, trainingen gegeven aan personeelsleden van Obex B.V.. Hieronder licht ik de trainingen uit die ik aan Obex B.V. heb gegeven op het gebied van online marketing. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? Ik heb trainingen gegeven aan Obex B.V. op…

  • |

    M2Advocaten

    In 2012 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. Hieronder licht ik als voorbeeld een kerstkaart uit die ik voor het jaar 2012 heb ontworpen voor dit advocatenbureau. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2012 heb ik grafische werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. In deze casusomschrijving…

  • | |

    Sax Media – Saxion Hogescholen

    Sax Media – Saxion Hogescholen In 2013 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor Sax Media. Sax Media is het hogeschoolblad van Saxion Hogescholen. Hieronder licht ik de werkzaamheden uit die ik heb uitgevoerd voor Sax Media. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2013 heb ik grafische…

  • | | |

    WebwinkelKeur B.V.

    Van januari 2014 tot en met april 2018 heb ik gewerkt voor WebwinkelKeur. WebwinkelKeur is een organisatie met als missie het veilig maken van het shoppen op het internet. Hiervoor heeft de organisatie als product een online keurmerk ontwikkeld met daarin geïntegreerde klantbeoordelingen. Daarnaast beschikt de organisatie over tooling waaronder geschilbemiddeling waarmee WebwinkelKeur het handelsverkeer…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *