|

Service2media

In 2010-2011 heb ik voor de studie Kunst en Techniek aan Saxion Hogeschool in Enschede stage gelopen bij het marketingbureau Buro Blink te Enschede. Voor de opdrachtgever van Buro Blink, Service2Media, heb ik het grafisch ontwerp en de uitrol van een wervingscampagne op mij genomen voor het aanboren van nieuw ICT-talent.

HOE HEBBEN WE HET DOEL GEPROBEERD TE BEREIKEN?

Gezamenlijk met Peter Oosterwijk heb ik diverse gesprekken met Service2Media gevoerd om de achterliggende vraag en visie van het bedrijf te achterhalen. Vanuit hier hebben we Service2Media een offline campagne geadviseerd, met de nadruk op printmedia. De primaire reden hierachter was dat de doelstelling het werven van nieuw lokaal talent voor de organisatie was. Met printmedia probeerden we de regionaal gewenste doelgroep te bereiken.

WAT IS MIJN BIJDRAGE GEWEEST?

Mijn bijdragen binnen dit project waren:

· Het ontwerpen van de promotionele uitingen, posters, flyers, brochures, etc. conform de huisstijlrichtlijnen van de organisatie Service2media.
· Het coördineren van het drukwerk en de plaatsing hiervan.
· Foto’s maken van personeelsleden van Service2Media.
· Het maken van portreticonen van de foto’s van de personeelsleden.

Door het maken van portreticonen van bestaande personeelsleden is de campagne persoonlijk en onderscheidend. Hierdoor creëer je verbinding tussen werknemers en kandidaten.

WAT IS HET RESULTAAT GEWEEST EN IS DIT HET GEWENSTE RESULTAAT?

Op het moment van de campagne was er een noodzaak van Service2Media om zo snel mogelijk twaalf nieuwe talenten te werven. Uiteindelijk zijn er zeven nieuwe talenten op een contract binnengekomen bij Service2Media.

De campagne zelf mag als succesvol gezien worden, maar het gewenste resultaat is helaas niet behaald. De vraag hierbij is of de campagne niet toereikend genoeg was, of dat het probleem zich elders voordeed, bijvoorbeeld tijdens de onderhandelingen of selectieprocedure.

De contactpersoon (mijn mentor/coach tijdens mijn stage), ter referentie, was Peter Oosterwijk.

Vergelijkbare berichten

  • |

    Salsa Magistral

    In 2011 heb ik, uit naam van mijn bedrijf Made by Jelmer, marketing en grafische werkzaamheden uitgevoerd voor Salsa Magistral. Hieronder licht ik de flyer toe die ik voor een cursus van Salsa Magistral heb ontwerpt. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? Het doel van de actie was om de salsa-cursus die gegeven…

  • |

    M2Advocaten

    In 2012 heb ik, uit naam van mijn bedrijf The Brandits, freelance werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. Hieronder licht ik als voorbeeld een kerstkaart uit die ik voor het jaar 2012 heb ontworpen voor dit advocatenbureau. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? In 2012 heb ik grafische werkzaamheden uitgevoerd voor M2advocaten. In deze casusomschrijving…

  • |

    Gemeente Wageningen

    In 2011 heb ik samen met een afstudeerder, genaamd Raymond Waninge, voor de opleiding Kunst en Techniek (BSc.) aan de Saxion Hogeschool in Enschede samengewerkt voor zijn afstudeeropdracht. De afstudeeropdracht van Raymond Waninge was voor de gemeente Wageningen. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? De gemeente kampte met het probleem dat het jaarverslag…

  • |

    Indenty B.V.

    Van mei 2018 tot en met juni 2019 heb ik gewerkt voor Indenty B.V. Bij Indenty B.V. heb ik gewerkt als allround webontwikkelaar. Hier ontwikkelde ik websites en webshops met een focus op Magento 2.0 en WordPress. WAT IS HET DOEL GEWEEST VAN DE ACTIE? Indenty B.V. staat, als zusteronderneming van Gladior, bekend om de…

  • Flink B.V.

    Van januari 2022 tot en met 2024 heb ik gewerkt voor Flink B.V. als e-commerce medewerker. Bij Flink B.V. was ik werkzaam als allround e-commerce medewerker binnen de klantenservice. Mijn taken bestonden onder andere uit het afhandelen van inkomend en uitgaand telefoonverkeer, het beantwoorden van e-mails en het beheren van de live chat. Door deze veelzijdige rol…

  • | |

    Studiecentrum Hengelo / StudieQ

    Studiecentrum Hengelo opende in 2014 twee nieuwe vestigingen, namelijk eenvestiging in Oldenzaal en een vestiging in Enschede. De nieuwe naam van hetstudiecentrum werd StudieQ. Brandits, waarvan ik mede-eigenaar was, kreeg na een pitch de opdracht om van A tot Z het marketingtraject te verzorgen. Het doel van de actie was om StudieQ in de markt…

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *